מה לדעת על ראשי שיוף לציפורניים?

אם אתה מתכוון להשתמש במשייף ציפורניים, תצטרך לדעת אילו סוגים של ראשי משייף ציפורניים זמינים. אלה ידועים גם בשם קטעים. מאמר זה ידון בסוגים השונים של ראשי שיוף לציפורניים וכיצד להשתמש בהם. תלמד גם כיצד לבחור את ראש מקדח הציפורניים המתאים לצרכים הספציפיים שלך.

מהם הסוגים השונים של ראשי שיוף לציפורניים?

ישנם כמה סוגים שונים של חתיכות ציפורניים. חלקם מיועדים לעבודות פני השטח, בעוד שאחרים משמשים למשימות מורכבות יותר, כמו ציפורניים פיסול. חביות, למשל, יכולות לשמש למילוי חוזר, לעצב וליצור קווי חיוך. הם זמינים בשלוש רמות גסות שונות: גס, בינוני ורך. חתיכות המתכת הגסות ביותר מיועדות לשטחים מתפשטים וקשים, ואילו חתיכות בינוניות ורכות נועדו למשטחים רכים.

ראשי שיוף לציפורניים מגיעים בכמה סגנונות שונים, כאשר כל סגנון מספק יתרון שונה במקצת. חלק מהקטעים עשויים קרמיקה, שיש לה תוחלת חיים ארוכה ומסוגלת לסלק מוצרים בקצב גבוה יותר מחומרים אחרים. אמנם ניתן לנקות ולעקר את הקטעים הללו, אך חלקם יכולים להפוך את העור שלך לרך או רגיש יותר. ובעוד שחתיכות יהלום עמידים מאוד, הם יכולים גם לשרוט ולגרד את העור על הציפורניים שלך.

חתיכות ציפורניים מגיעות בצורות וגדלים שונים. חלקם משמשים להגשת בסיסית, אך יכולים להיות לא יעילים על חומרים עבים יותר. חלקם מיועדים ליישומים ספציפיים, כולל ביטים להסרת פולניים של ג'ל ופיסות יישום אבקה. יש אפילו קטעים מיוחדים ליישום והסרת ציפורניים אקריליות. תלוי בסוג האקריליק שאתה מגיש, תצטרך לבחור את הסיביות הנכונה כדי לבצע את העבודה.

סוג אחר של סיביות ציפורניים נקרא ביט להבה. ביט זה משמש לניקוי האזור מתחת לציפורן ומועיל להסרת תליונים וניקוי צלחת הציפורן. חתיכות אלה הן לרוב חביות מחודדות, עם קצוות מעוגלים המאפשרים לך לנקות את צלחת הציפורניים ואת אזור הציפורן מבלי לפגוע באצבעו של הלקוח.

איך משתמשים בראשי שיוף לציפורניים?

כשאתם מחליטים באיזה משייף ציפורניים לקנות, עליכם לדעת להשתמש בו ובסוגי הקטעים שהוא יכול להשתמש בהם. לא כל תרגילי הציפורניים זהים, ולכן חשוב לבחור אחד באיכות הטובה ביותר. עליכם להימנע מקניית מותגים זולים מחנויות הנחות שאינן מספקות תוצאות איכותיות.

ישנם שני חלקים עיקריים לסיבוב ציפורניים: השוק והראש. השוק הוא מוט גלילי קטן שהוא קטן מהראש. הקוטר שלו הוא בין 1/8 אינץ 'ל 3/32 אינץ'. מקדחי ציפורניים ישנים יותר בדרך כלל יש שקעים בגודל 1/8 אינץ ', ואילו לחדשים יותר יש שקיות 3/32 אינץ'.

אם אינך מכיר ביטים מקדחי ציפורניים, אתה יכול להשתמש בקובץ הציפורן כדי לקדוח את הציפורן. זה יהיה הרבה יותר קל ומהיר אם אתה קונה ערכת תרגיל ציפורניים, שהיא קבוצה של מקדחה שניתן להשתמש בה למשימות שונות. המקדחה לא רק נוחה, היא גם תעזור לך להשיג עיצוב ציפורניים למראה מקצועי. זה גם יעזור לך לשמור על ניקיון הציפורן וללא אבק. הוא נועד להתנגד לחום ולחיכוך, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור עובדי עץ מקצועיים וחובבים כאחד.

השלב הראשון ללמוד כיצד להשתמש במשייף ציפורניים הוא להתאמן באמצעותו על הציפורניים. השימוש במקדחה על ציפורניים משלך יכול להיות מאתגר בהתחלה, אך קנה עם להקות מלטש הוא דרך בטוחה ללמוד את הטכניקה. זה גם ייתן לך תחושה של קידוח מבלי לפגוע בציפורניים הטבעיות שלך. עליכם להתאמן על לפחות חמש ציפורניים, ולוודא להימנע מכריחת המקדחה על צלחת הציפורן שלכם.

כיצד לבחור ראשי שיוף לציפורניים

בבחירת תרגיל ציפורניים, תרצו אחת עם אפשרויות רבות ושונות. מרבית מקדחות הציפורניים מגיעות עם אפשרות קיר פלאגין, ותוכלו למצוא ראשי משייף ציפורניים שיש להם דירוגי כוח ומהירות שונים. יתכן שתרצה גם אחד עם דוושת כף רגל מתכווננת. הקפד לקרוא את כל התיאורים והתכונות לפני שאתה רוכש מקדחה.

עליכם לבדוק גם את הספק של המקדחה. תרצה לוודא שהקידוח הוא לפחות עשרים עד שלושים וואט. זה יאפשר לך לשלוט בכוח מבלי לדאוג לרעש. עליכם גם לשים לב למהירות המקדחה. אם אתה מתכנן להשתמש בו לציפורניים מלאכותיות, עליך ללכת על תרגיל ציפורניים חשמלי שיש לו מהירות של עשרים עד שלושים אלף סל"ד.

גורם חשוב נוסף הוא כוח סיבוב. ככל שיש קובץ אלקטרוני של כוח סיבוב יותר, כך יהיה קל יותר להגיש ציפורניים. זכור כי תכונה זו שימושית רק אם אתה מקצוען ויש לך ניסיון רב. הסוג הלא נכון של קובץ אלקטרוני יכול לגרום לפגיעה קשה אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה.

לבסוף, הקפידו לזכור היגיינה. עליך תמיד לעקר את מקדח הציפורניים שלך לאחר כל שימוש. זה חשוב במיוחד אם אתה עובד על ידיו של לקוח. אם התרגיל שלך אינו מעוקל, אתה יכול להפיץ זיהום מסוכן ללקוח שלך.