אקריל לציפורניים – האם זה מתאים לך?

אקריל היא אחת השיטות הפופולריות ביותר להארכת ציפורניים. התהליך כולל ערבוב תערובת של אבקות ונוזלים ליצירת חומר אקרילי. אמה, או נוזל זרז אתילמתקרילט, הוא מרכיב המפתח ביצירת ציפורניים אקריליות. עם זאת, ישנם כמה דברים שאתה צריך להיות מודע לפני הולך על ההליך. מאמר זה יעזור לכם להחליט האם שיטת הארכת ציפורניים מסוג זה מתאימה לכם.

האם אקריל טוב לציפורניים שלך?

אקריל הוא סוג של לק שנדבק לציפורניים שלך. הוא עשוי מתערובת של אבקה ומונומר נוזלי שמורחים על הציפורניים בעזרת מברשת. לאחר מכן משאירים את הציפורן לייבוש באוויר. לאחר שהתרפא, אקריל הוא דרך נהדרת לשנות את צורת הציפורן או להאריך את האורך. עם זאת, חשוב לדעת כי אקריל אינו פיתרון קבוע ויהיה צורך להחליפו כל כמה שבועות.

חסרון נוסף לציפורניים אקריליות הוא שהן פוגעות במיטת הציפורניים הטבעית. זה יכול להוביל ליובש ושבירות, וזה יכול להוביל לזיהום חיידקי ופטריות. זה יכול גם לגרום לציפורן שלך לנוע קדימה, שאולי לא נראית מושכת. כדי להימנע מכך, עדיף לפנות לייעוץ מקצועי לפני שמורחים ציפורניים אקריליות.

תוחלת החיים של ציפורניים אקריליות משתנה מאדם לאדם. מי שמשתמש בידיים לעבודה עשוי לחוות ציפורניים אקריליות קצרות יותר מאחרות. כדי לשמור על ציפורניים נראות נהדר, מומחים ממליצים לבקר במספרה אחת לשבועיים – שלושה. טיולים אלה יעזרו למלא את הפערים שהותירו צמיחת הציפורניים הטבעית שלך.

חסרון נוסף של ציפורניים אקריל היא העלות. התהליך יכול להיות קשה להשלים. אם זה נעשה בצורה לא נכונה, אקריל ייראה לא טבעי. בנוסף, זה יכול לפגוע במיטת הציפורניים שלך ולקלף את הציפורן הטבעית שלך. כמו כן, סלוני ציפורניים רבים ינסו להעביר אקריל כמו ג ' ל אולטרה סגול.

מה אקריל הוא הטוב ביותר עבור ציפורניים?

בבחירת אקריל לציפורניים, חשוב להשיג אחת איכותית. אבקות זולות יותר יכולות להישבר או להישבר בקלות לאחר מספר ימים בלבד. אבקה טובה צריכה להיות בעלת תכונות דבק גבוהות שימנעו את שבירת הציפורניים שלך. הצבע הנכון תלוי גם בהעדפה האישית שלך. ישנם מותגים רבים המציעים אבקות אקריל בצבעים שונים. כדי לקבל מראה ניגודיות, עליך לנקות את הציפורניים באצטון ולהסיר כל לק קיים לפני מריחת האבקה החדשה.

ציפורניים אקריליות מורכבות מאבקה ומונומר נוזלי המורח על הציפורן בעזרת מברשת. תערובת זו מיובשת באוויר. שיטה זו אינה דורשת מנורה לריפוי והיא אופציה נהדרת לשינוי צורת הציפורניים או להארכת אורכן.

אם אתה מתחיל, נסה אבקה במקום נוזל אקרילי. אבקת אקריל מכילה פולימרים נטולי בועות וגימור פילוס עצמי. זה גם מספק קריסטל בהירות, ברק, ולא פריימר. עם זאת, ייתכן שיהיה עליך להשקיע זמן נוסף הגשת כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

אבקת ציפורניים אקרילית מכילה כימיקלים קשים, העלולים להזיק לציפורניים הטבעיות שלך. עם זאת, אם אתה כראוי לשמור אותם, אתה יכול למנוע בעיות אלה ועדיין ליהנות מניקור מדהים. למעשה, אקריל יימשך עד שמונה שבועות עם טיפול הולם, אך עליך להימנע מביצוע פעילויות העלולות לגרום נזק לציפורניים שלך.

כמה זמן מחזיקות ציפורניים אקריליות?

לעתים קרובות משווים ציפורניים אקריליות לציפורניים טבעיות, אך הן אינן זהות. הם דורשים תחזוקה שוטפת, והם יכולים להישבר אם לא תטפל בהם כראוי. אם אתה רוצה לגרום לציפורניים שלך להיראות בדיוק כמו ציפורניים טבעיות, הקפד לעקוב אחר הוראות הטיפול בזהירות. חשוב למלא את הציפורניים האקריליות שלך כל שבועיים, ולמרוח לק עליון טרי באופן קבוע.

לאחר הסרת ציפורניים אקריל, אתה צריך להשרות אותם לפחות 20 עד 45 דקות. הסיבה לכך היא שציפורניים אקריליות עשויות מחומר דביק מאוד, והן דבוקות לציפורן שלך די חזק. המשמעות היא שלוקח להם בין 20 ל -45 דקות להתרכך ולהיות גמישים מספיק כדי להסיר אותם עם אצטון.

אם אתה מודאג מאיכות הציפורניים שלך, אתה יכול גם לבצע אותן באופן מקצועי על ידי סלון ציפורניים. למרות שהם יקרים למדי, הם יכולים גם להימשך זמן רב עם טיפול הולם. בנוסף לשמירה על ניקיונם, תרצה להימנע מלתת להם להתלכלך. כמו כן, תרצה להיות עדין עם הציפורניים שלך בזמן שאתה לובש אותן כדי למנוע גרימת נזק.

תוחלת החיים של ציפורניים אקריליות שונה עבור כולם. חלק מהציפורניים האקריליות של אנשים נמשכות עד שבועיים, בעוד שאחרים יכולים להימשך יותר משישה שבועות. עם זאת, אם אתה במשרד או משתמש בידיים שלך הרבה, ייתכן שיהיה עליך לבקר בסלון ציפורניים כל שבועיים. זה יעזור למלא את הפערים שצומחים באופן טבעי בציפורניים שלך.