קניית וופורייזר קנאביס

אם אתם חובבי קנאביס, וופורייזר קנאביס הוא כלי נהדר להשיג את היתרונות של קנאביס ללא המחיר הגבוה. אם אתם מחפשים לרכוש וופורייזר קנאביס, ישנם מספר סוגים שונים לבחירה. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו. להלן כמה מההבדלים העיקריים בין סוגים שונים של מכשירים אלה.

מה המטרה של וופורייזר קנאביס?

וופ קנאביס הוא דרך נטולת עשן לצרוך קנאביס. מכשירי אידוי מייצרים אדים מתונים ונעימים יותר מקנאביס מעושן. זו מושגת באמצעות חימום בטמפרטורה נמוכה. חום זה מפעיל טרפנים ומוציא את הטעם. הסוג הנפוץ ביותר של מאדה הוא עט המחמם מחסנית פרחים בטמפרטורה מסוימת. עטים רבים מופעלים באמצעות סוללות, בעוד שאחרים מתחברים ישירות לקיר. בחלק מהאדים יש שופר כדי להקל עוד יותר על הצריכה. חלקם אפילו מגיעים עם חיוג טמפרטורה מתכווננת או כפתור.

בנוסף להכיל קנבינואידים, מרבית אדי הקנאביס מכילים גם טרפנים, שהם התרכובות האורגניות המעניקות לצמחים את טעמם וארומה. בעוד שכל מחסניות הוואפ של הקנאביס חוקיות, חלקן אינן מכילות טרפנים או חומר חיתוך. בבחירת מאדה כדאי לקרוא את האריזה כדי לראות אילו רכיבים מופקים מקנאביס.

אדי קנאביס הופכים פופולריים יותר ככל שיותר אנשים מגלים את היתרונות שהם מציעים. כחלופה בריאה יותר לעישון, אדים אלה יכולים לספק מריחואנה בצורה יעילה יותר וללא הזפת. עם זאת, עדיין קיימת מחלוקת בשאלה האם אידוי מריחואנה בטוח יותר לריאות שלך.

בעוד שלאדי מריחואנה יש הרבה תוצאות חיוביות, חשוב לזכור שהמרכיבים המשמשים בהם עלולים להזיק לבריאותכם. חלקם מכילים ויטמין אצטט, אשר יכול לגרום למספר בעיות. תוספים אלה עלולים גם לגרום לנזק לריאות.

מהם וופורייזרים קנאביס הטובים ביותר?

אידוי מריחואנה יכול להיות דרך נהדרת לחוות את השפעותיו הטיפוליות מבלי לצרוך את פרח הקנאביס עצמו. אידוי כרוך בשימוש בסליל חימום או באלמנט, המייצר אדים טעימים יותר מאשר עישון הצמח. זנים מסוימים מתאימים יותר לאידוי מאחרים, וחלקם דורשים טמפרטורה ספציפית כדי להוציא את מלוא כוח הריפוי שלהם.

מכשירי אידוי שולחניים הם המכשירים הגדולים ביותר ומיועדים לשימוש על שולחן או שולחן. הם מכילים בדרך כלל תא בחלקו העליון, עם שופר ארוך לאידוי. יש לחמם את המכשיר לטמפרטורה מסוימת לפני שתוכל להתחיל להתאדות.

מאדה הר געש יש כמה תכונות שהופכות אותו לבחירה העליון עבור אידוי הקנביס. מלבד מערכת אספקת שקיות האדים שלה, יש לה גם מערכת חימום הסעת אוויר מאולצת והיא תואמת למגוון תרכיזים. בנוסף, מאדה הר געש יש מסך אל. סי. די, אשר שימושי עבור התאמת הטמפרטורה של עשב שלך. לבסוף, הר הגעש הוא קומפקטי, והסוללה נמשכת מספר שעות.

דיזל חמוץ הוא זן רפואי פופולרי נוסף שהוא בחירה פופולרית בקרב מכשירי אידוי. זה מגושם-מתוק עשב יש קל, רך אפקט כי הוא יעיל להקלה על מתח וכאב כרוני. ניתן לאדות דיזל חמוץ באמצעות מחסנית, אם כי רוב המשתמשים מעדיפים עשב יבש. זן פופולרי נוסף, תוצר, מגיע מקליפורניה. הכלאה דומיננטית אינדיקה זו נוצרה באמצעות הכלאה בין מנדו פרפס לאפגני. הוא ידוע בגוון הסגול העמוק שלו ובטריכומות בגוון כתום.

כיצד לבחור וופורייזר קנאביס?

כאשר מחפשים לקנות קנביס, אתה צריך לקנות מתוך מרפאה מורשה כדי להבטיח שאתה מקבל מוצר איכותי. מותגים לגיטימיים רבים היו קורבנות של זיוף בשוק השחור, ואתה רוצה לוודא שאתה מקבל את העסקה האמיתית. לאחר מכן, תרצה לקרוא ביקורות על מותגי ואפה שונים ברשת.

וופורייזרים קנאביס מגיעים עם רכיבים רבים ושונים. הם כוללים שופר, מחסנית, מאגר, מקור כוח, ואטומיזר. כל רכיב מבצע פונקציה מסוימת. מותגים שונים של מכשירי אידוי משתמשים גם בטכנולוגיית אידוי שונה, לכן חשוב לדעת בדיוק כיצד המכשיר שלך עובד.

כאשר קונים קנביס קנביס, אתה צריך לשקול את אורח החיים שלך. אם אתה מעשן מריחואנה, תרצה לבחור מאדה שיקל על התהליך. זו הסיבה שאתה צריך לבחור מאדה זה תואם את אורח החיים שלך ואת הרגלי. אתה צריך גם לחשוב על איפה אתה מתכנן להשתמש מאדה שלך.

אדי קנאביס יכולים להגיע במגוון סגנונות וטווחי מחירים. למשל, עט אדים חד פעמי יהיה זול יותר, אך הוא לא יחזיק מעמד כל עוד עט אדי שמן. עט מאדה אמור להיות מסוגל לייצר בין 100 ל -200 להיטים לטעינה.

לפרטים נוספים: https://tevanature.com/