נרות הופי – מהם נרות הופי ומדוע כדאי להשתמש בהם?

אם תהית אי פעם מה הם נרות הופי, אתה לא לבד. מאמר זה יספק לכם סקירה קצרה על השימושים, היתרונות של הנרות וכיצד תוכלו להשתמש בהם. תוכלו גם ללמוד מדוע כדאי להשתמש בהם. כדי להתחיל, בואו נדבר על המטרה של נרות הופי.

מה הם נרות הופי?

נרות ההופי מגיעים בצורות ובגדלים שונים. הם גליליים בצורתם ואורכם כ -22 סנטימטרים. הם עשויים מנוסחת ההופי המסורתית ונשרפים במשך 10 עד 12 דקות. חלק נרות אלה יש מסנן כדי למנוע חלקיקים מלהפיל לתוך האוזן. הם נועדו גם יש קו צריבה מקסימלית.

נרות הופי מיוצרים על ידי הספגת צינור פשתן כותנה חלול בעשבי תיבול, דבש או שמנים אחרים. הם שימשו את שבט ההופי במשך מאות שנים. הם עשויים באופן מסורתי מן פשתן אורגני שעוות דבורים. הם יכולים לספק הקלה ממגוון מחלות, מבעיות בסינוסים ועד כאבי ראש. הם יכולים גם להפחית דלקת באוזניים ולהרגיע את קדחת השחת. נרות הופי נהדרים גם להרגעת הגוף לאחר יום מלחיץ.

נרות אוזניים של הופי היו נוהג ששימש בתרבויות עתיקות רבות. טכניקות נרות אוזניים מודרניות רבות התבססו על טכניקת ההופי. נרות אוזניים של הופיס משתמשים בשעוות דבורים וכותנה, כמו גם במרכיבים טבעיים אחרים כמו קמומיל ווארט סנט ג'ון.

נרות אוזן הופי שימשו לראשונה את שבט ההופי בצפון אמריקה. אנשים אינדיאנים אלה היו ידועים בידע שלהם בריפוי. פירוש שמם הוא " שלווים."נרות אוזן הופי שימשו גם ברחבי צפון אמריקה ואסיה במשך מאות שנים.

עבור מה נרות הופי משמשים?

נרות הופי שימשו אינדיאנים במשך מאות שנים. נרות אלה עשויים עשבי תיבול יש תכונות טיפוליות. נרות אלה מעוצבים כמו חרוט, והשעווה מתמלאת בפנים. אומרים שהשעווה משחררת אנרגיה מועילה ומוציאה זיהומים בגוף. הוא אמר גם כדי להפחית את הלחץ ולהגביר את זרימת הדם.

נרות הופי משמשים לעתים קרובות לטיפול באוזן, או טיפול אוריקולרי תרמי. הם עוזרים לווסת את לחץ האוזן ולעסות את תוף האוזן. אנשים שחוו טיפול זה תיארו תחושת אור מרגיעה ותחושת רגיעה. השעווה והשמנים האתריים בנרות עוזרים להקל על הלחץ ולשפר את הרווחה הכללית. נרות אוזן הופי נמצאים בשימוש נרחב גם בבתי חולים ובמשרדי רופאי משפחה בארצות הברית, והוצגו בכלי תקשורת שונים הקשורים לבריאות.

נרות אוזן הופי מבוססים על טיפול הודי מסורתי. מקורם בשבט האינדיאנים של הופי בדרום מערב אמריקה. שבטים אלה ידועים בידע הנרחב שלהם בריפוי ובפרקטיקות רוחניות. נרות הופי שימשו את שבט ההופי למגוון מטרות, כולל טיהור רוחני. הם שימשו גם בטקסי חניכה ובטקסי ריפוי.

מפגש נרות אוזן הופי עשוי להימשך בין 30 דקות לשעה, תלוי כמה אוזניים מטופלות. חשוב לזכור כי נרות אוזניים אינם הליך בטוח לחלוטין ויש לבצע אותם רק על ידי איש מקצוע מיומן. למען ביטחונך, צלחת נייר משמשת בדרך כלל כמגן למניעת נפילת שעווה על פניך.

למה להשתמש נרות הופי?

נרות הופי הם טיפול טבעי שיכול לעזור במגוון מצבים, כולל דלקות בסינוסים ושעוות אוזניים דחוסות. הם יכולים גם לעזור במצבים אחרים כמו כאבי ראש וקדחת השחת. נרות הופי עשויים פשתן כותנה וכוללים שמנים צמחיים ודבש. אומרים שיש להם השפעה מרגיעה על הגוף והאוזן.

נרות הופי עשויים צינור פשתן כותנה חלול כי הוא ספוג עם תמציות עשב ודבש. הם שימשו את שבט ההופי במשך מאות שנים. טיפול מסורתי זה משתמש בשיטה טבעית המבטיחה את בטיחות המוצר ואיכותו. נרות אוזניים אלה מכילים את המרכיבים הטובים ביותר לאוזניים.

נרות הופי הם לרוב קטנים ודקים, ומספקים יותר חום לאורך זמן קצר יותר. נרות צמחים ישרים, לעומת זאת, גדולים וארוכים יותר. בעוד שנרות הופי נחשבים ליעילים יותר מנרות צמחים ישרים, הם אינם יעילים כמו קונוסי אוזניים. צורתם דומה לחרוט אוזניים, עם חלק עליון גדול יותר ובסיס דק יותר.

נרות הופי שימשו תרבויות עתיקות לנרות אוזניים, שיטה המאפשרת הסרת שעוות אוזניים ותחושת רווחה כללית. נרות הופי שימשו במקור את האינדיאנים של הופי בצפון אמריקה לטקסי טיהור וריפוי רוחניים. התנועות העדינות של הלהבה והאוויר העולה מן הנר מעסות בעדינות את עור התוף. רוב הלקוחות חווים תחושה קלה באזור האוזן, כמו גם תחושה כללית של רגיעה.