ציפוי שיני חרסינה – מה לא ניתן לאכול עם ציפוי שיניים מחרסינה? ‏

ציפוי שיני חרסינה הם אחת הטכניקות המודרניות שבהן משתמשים כדי לתקן ולשפר את מראה השיניים. כיסויי השיניים האלה דקים ונראים כמו השיניים הטבעיות שלך. הם לא רק משפרים את מראה השיניים שלך, אלא גם מגבירים את הכוח והיכולת של השיניים שלך. אם אתה רוצה ללמוד עוד על הטיפולים האלה, התייעץ עם רופא שיניים מוסמך. ציפוי שיני חרסינה יכול להיות אופציה נהדרת בשבילך אם אתה רוצה לשפר את המראה של השיניים שלך ולהימנע מבעיות שיניים בעתיד.

ניתן ליישם פורצלן באמצעות טכניקה ישירה או עקיפה. הליך ישיר דורש ביקור יחיד אצל רופא שיניים. בתהליך זה, שכבה דקה של חומר מרוכב מונחת על פני השטח הקדמי של השיניים ומיובשת באמצעות אור מיוחד. הליך זה הוא מהיר וקל, ואתה לא צריך הרדמה מקומית.

ניתן להשתמש בציפוי פורצלן גם כדי לתקן את צבע השיניים. אתה יכול לבחור בגוון בהיר יותר מהשיניים הטבעיות שלך כדי להשיג חיוך מושך יותר. מכיוון שציפוי חרסינה עשוי מקרמיקה, הם עמידים מאוד לכתם. אפילו כתם הקפה או היין העקשנים ביותר לא יוכלו להיצמד למשטח החלק שלהם.

ציפוי שיניים יימשך בין עשר לחמש עשרה שנים. עם זאת, תוחלת החיים של ציפוי החרסינה שלך יהיה תלוי הטיפול אוראלי האישי שלך ואת הסדירות של בדיקות שיניים. אם תטפל בציפוי החרסינה שלך, הם יחזיקו מעמד שנים רבות. אבל יש חיסרון אחד בהליך הזה: ייתכן שהוא לא יתאים לשיניים האחרות שלך. בנוסף, הציפוי עלול לרדת אם אתה טוחן את השיניים שלך.

ציפויי חרסינה עמידים יותר ממילוי מרוכב מסורתי. בנוסף ליתרונות האסתטיים של ציפוי חרסינה, הם יכולים גם להגן על השיניים שלך מפני נזק. בעוד הם לא יימשכו לנצח, הקינה ניתן ליישם מחדש אם יש צורך. מוטב שרופא שיניים יבדוק את השיניים שלך כדי לוודא שיש לך חיוך בריא ויפה. אתה יכול גם להשתמש בציפוי זמני בזמן הזה כדי לכסות כל חתכים שאולי עשית לשיניים שלך.

אולי אתה צריך לקבל קצת אמייל הוסר לפני שעובר את ההליך. אז רופא השיניים שלך ייקח חיקוי של השיניים המוכנות שלך, ואז ישלח אותו למעבדה לציפורני החרסינה להיווצר. תהליך זה עשוי לקחת מספר ימים. במקרים מסוימים, רופא השיניים עשוי לדרוש שתי פגישות כדי לקבל את ציפוי החרסינה החדש שלך.

ארס חרסינה הוא רזה, חלקי חרסינה מותאמים אישית שנצמדים לשיניים שלך. קונכיות דקות אלו משנות את צורתן, גודלן וצבען של השיניים. בגלל שהם מותאמים אישית לשיניים שלך, אתה יכול לשנות את צבע השיניים שלך בלי לפגוע בשיניים הטבעיות שלך. בנוסף, החומרים עמידים לכתמים וסוגים אחרים של נזק.

צבעי הפורצלן פופולריים בשל עמידותם ומראם האסתטי. הציפוי מעוצב כך שיהיה דומה מאוד לצבע השיניים הטבעיות שלך. רופא השיניים שלך יבחר צבע שמתאים לצבע העור שלך ולשיניים שלך. צבעי פורצלן הם גם פחות יקרים מאשר צבעים מסורתיים.

חיבור מורכב הוא הליך נוסף שתרצה לחקור. הליך זה דבק לפני השטח של השיניים שלך וגורם לשיניים שלך להיראות יפה. זו דרך נהדרת לשפר את החיוך שלך ולשפר את בריאות הפה שלך. התהליך מהיר ונטול כאבים, והתוצאות כמעט מיידיות. אתה תהיה מופתע מההבדל! אתה יכול להרגיש טוב יותר עם עצמך עם חיוך יפה! אל תהסס – התקשר היום לרופא השיניים שלך כדי לברר יותר על ההליכים הקוסמטיים האלה ולהפוך את החיוך שלך ליפה ובריא.

ציפוי שיני חרסינה הם דרך נוספת לתקן את החיוך ולשפר את המראה החיצוני שלך. אפשר להשתמש בציפויים האלה כדי לשנות את צבע השיניים, לסגור פערים ואפילו לתקן שיניים לא מתאימות. עם זאת, ייתכן כי ציפויים אלה אינם מתאימים לך אם יש לך טיפול שורש או בעיה דנטלית אחרת.