האם צריך לגלח את הגבות לפני מיקרובליידינג?

לפני שאתה מחליט לעשות מיקרובליידינג, אתה צריך להתייעץ עם רופא. מיקרובליידינג הוא לא בחירה טובה לאף אחד עם מחלה אוטומטית חיסונית. זה יכול לגרום לכאב זמני או לעקוץ אחרי הניתוח. אתה צריך גם לצפות לנפיחות או אדמומיות של האזור. זה יכול להיות אינדיקציה לזיהום. לאחר מכן, אתה צריך לחזור לרופא שלך לביקור מעקב.

ישנם קורסים מקוונים רבים זמינים לקורס מיקרובליידינג. חלקם בחינם וחלקם משולמים. קורסי הסמכת מיקרובליידינג יכולים לקחת בין שבוע לכמה חודשים. ודא שאתה מוצא אחד שמציע לפחות 100 שעות מגע. לקחת קורס הסמכה במיקרובליידינג זו השקעה, אבל זה יכול לתת לך את הכישורים שאתה צריך כדי להיות מומחה בתחום.

התהליך של מיקרו בלייד שונה עבור אנשים שונים, אז אתה צריך למצוא אמן עם הסמכת CPCP. ראשית, הרופאה תבצע ייעוץ כדי לקבוע את המראה הרצוי שלך. הם גם ידונו בצבעים ובסגנון שאתה רוצה. לאחר הייעוץ, האמן יגיש קרם הרדמה מקומי לאזור. לאחר מכן, האמן יצייר את הצורה החדשה של הגבות על העור באמצעות עיפרון כהה.

לאחר פגישת מיקרו בלייד, אתה עלול לחוות אדמומיות ורגישות. זה גם יכול לקחת שבוע להחלים. בינתיים, עליך להימנע ממגע עם האזור ולהימנע מפעילויות זיעה במשך שבוע. התהליך בדרך כלל לוקח עד שעתיים, והפיגמנט יחדור את שלוש השכבות הראשונות של העור.

מיקרובליידינג אינו מתאים לאנשים עם בעיות בריאותיות מסוימות. נשים הרות או מניקות צריכות להתייעץ קודם עם רופאותיהן לפני ביצוע ההליך. כמו כן, מי שעובר כימותרפיה צריך לחכות עד הטיפול הושלם. אנשים עם סוגי עור מסוימים צריכים גם להתייעץ עם הרופאים שלהם על ההליך לפני ביצוע הניתוח. מומחה טוב יוכל להגיד לך אם הם מועמדים טובים להליך. עדיף למצוא מישהו עם מוניטין באזור.

מיקרובליידינג הוא תהליך קוסמטי לאנשים שאינם מרוצים מהגבות שלהם. מיקרו בליידינג מחקה את המראה של גבות טבעיות והוא נטול כאבים. מיקרובליידינג הוא אידיאלי עבור אלה עם שיער גבה דליל. ההליך עמיד למים ולא דורש ניתוח. זה גם נותן לאנשים עם גבות קלות את האפשרות לשפר את הגבות הקיימות שלהם. ישנן מספר אפשרויות להליך זה, והתוצאות יכולות להשתנות מאדם לאדם.

מיקרובליידינג הוא קעקוע קוסמטי, כלומר טכנאי יצייר בזהירות שערות גבה באמצעות מחטים זעירות. הפיגמנט מופעל על הדרמיס, או על השכבה הפנימית של העור. מיקרובליידינג נחשב בדרך כלל לבטוח, אך ישנם סיכונים מסוימים. ודא הטכנאי שאתה בוחר הוא מאומן ומנוסה כראוי. אם ההליך מתבצע על ידי אדם חסר ניסיון, אתה מסתכן בזיהום.

אחרי הליך המיקרובליידינג שלך, אתה כנראה צריך מגע כל שנה בערך. יש אנשים שמצליחים במיקרובליידינג ולא צריכים לתקן את זה, בעוד שאחרים זקוקים למגע לעתים קרובות. המיקרו-בלייד נמשך 18-24 חודשים, אבל התוצאות אישיות. אתה יכול גם לקבוע פגישה בינתיים אם אתה מרגיש שהצבע שלך מתחיל לדעוך. מגע יכול להיות יקר מאוד, אבל זה יעזור לשמור על המיקרובליידינג שלך נראה נהדר.