מדוע כדאי להשתמש בתוספות שיער במדבקות?

בהשוואה לתוספות שיער קליפ, תוספות לשיער במדבקות הן לשימוש חוזר ולא דורש תחזוקה נוספת. רצועות השיער נעשות עם בסיס דביק דק. כל גדיל של שיער טבעי מופעל בין שתי רצועות נייר דבק. רצועות אלו מוסרות בקלות והן הרבה יותר קלות ליישום מאשר תוספות קליפ. מכיוון שהם מיושמים על הראש, הם מתמזגים בצורה חלקה עם שאר השיער שלך. גם את הרצועות קל להסיר ואפילו בהשוואה לשיער הטבעי. המראה הנובע הוא טבעי ומושך.

הרצועות נשארו בשיער שלך במשך 6 עד 8 שבועות. צריך להסיר אותם אחרי הזמן הזה ולהגיש בקשה מחדש כל שישה עד שמונה שבועות. בנוסף לזה, את יכולה להשתמש בתוספות לשיער במדבקות לעתים קרובות ככל שתרצי. הרצועות יכולות להחזיק מעמד בין ארבעה לשישה חודשים, אבל שימוש מוגזם יכול לגרום להם להישבר, להיקרע, ולהיראות לא טבעי. את לא צריכה להשאיר אותם ליותר משלושה ימים, כפי שהם יבואו רופפים ונושרים לאחר מכן.

כמה זמן ניתן להשתמש בתוספות שיער במדבקות?

תוספות שיער במדבקות יכולות להימשך בין ארבעה לשמונה שבועות, תלוי באורך. הם שמישים מחדש ולא דורשים מכונות עיצוב ספציפיות כדי להסיר אותם. הקלטות דקות ביותר, והן רק 1.5. רחב ו 0.60 inch גובה, את יכולה להשתמש בהם שלוש פעמים ולהשתמש בהם כמה פעמים. את יכולה לקנות רצועות ולבחור משלושה אורכים שונים, מה שהופך אותם מושלם לצרכים של רוב האנשים.

בהשוואה לתוספות שיער אחרות, תוספות לשיער במדבקות הן אופציה מאוד נוחה לנשים עסוקות בתנועה. הדבקים דקים מאוד וניתן ליישם אותם בשיער תוך 20 דקות. הדבק עמיד מאוד וניתן להשתמש בו שוב שלוש פעמים. ניתן לרכוש אותם בחבילות של שלושה והם זמינים בשלושה אורכים. אתה יכול לקנות 6 פי-סי כדי להתחיל.

הם מאוד קלים ליישום ולוקח כ -20 דקות כדי להשלים. את לא צריכה שום מכונות מיוחדות ליישם תוספות לשיער במדבקות. הם מחוברים לשיער עם רצועה דו-צדדית דקה ביותר, שאומדת בערך 1.5. ניתן להשתמש שוב ברצועות עד שלוש פעמים. הם באים בשלושה אורכים, מה שהופך אותם אידיאליים לכל סוגי הנשים. הזמן הממוצע ליישם את ההארכות הוא שעה וחצי.

בעוד שהם פתרון קבוע, הם יכולים לשמש על פרקי זמן קצרים יותר מאשר תוספות אחרות. תוחלת החיים הממוצעת של תוספות לשיער במדבקות היא שישה עד שמונה שבועות ודורשת מעט תחזוקה. בניגוד לתוספות שיער ברצועות, עם זאת, הן דורשות תחזוקה. הם חייבים להיות מצוחצחים שלוש פעמים ביום לתוצאות הטובות ביותר.

יתרון עיקרי נוסף של תוספות שיער במדבקות הוא שהן ניתנות לשימוש חוזר ואינן דורשות מכונות מיוחדות ליישום. התחזוקה נמוכה אך יכולים להימשך עד שלושה חודשים. הם גם מציעים תהליך יישום גמיש ואין צורך להסירו. במהלך היישום, ניתן למקם מחדש את הסיומת וליישם אותה מחדש לפי הצורך. אין צורך במכונות מיוחדות או בכלים. ניתן ליישם את התוספות מחדש מספר פעמים.

כאשרהישום הינו מקצועי, Sticker Hair Extensions מיושם עם הליך של 20 דקות ולא דורש מומחיות של מעצב שיער. הרצועות מחוברות לשיער הטבעי על ידי זוג רצועות דביקות. מעצבת השיער מסירה את העטיפה כדי לחשוף את הדבק ואז מדביקה קטע קטן של שיער טבעי בין שתי רצועות. מיקום נכון הוא קריטי למראה הכללי של התוספות.

המחיר של תוספות לשיער במדבקות זול יותר מאשר מודבק בתוספות שיער והוא אינו קבוע. החיסרון היחיד של תוספות לשיער במדבקות הוא שניתן להסיר אותן בקלות אם תשני את דעתך. ברגע שהם מוסרים, הם צריכים להיות מופעלים מחדש כל יומיים. מעצבת שיער מקצועית יכולה לגבות פחות מ-20 דולר כדי להתקין מדבקות שלמות. עם המוצרים הנכונים, את יכולה לקבל ראש יפה ומלא שיער בתוך זמן קצר.