כמה זמן צריך להחזיק פרי קפוא?


לאחר פירות קפואים בבית שלך היא דרך מצוינת לשמור על המשפחה שלך מוזן ובריא. יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת שימוש בפירות קפואים. אחד מהם הוא כמה זמן זה נמשך במקפיא שלך.

כמה זמן פירות קפואים יכולים להשאר במקפיא?

בין אם אתם מקפיאים פירות משלכם או רוכשים קפואים בחנות, יש כמה צעדים שעליכם לבצע כדי לוודא שהם מחזיקים מעמד. אם תעקוב אחר הטיפים הבאים, תוכל לשמור על טריות הפירות שלך במשך חודשים.

ראשית, יהיה עליך לוודא שאתה משתמש במיכל חסין אדים או חסין לחות. זה ימנע חמצן להיכנס לחפיסה. שימוש בשקית מקפיא הוא גם אפשרות טובה. הקפד לקרוא את הוראות היצרן כדי להבטיח שתקפיא את הפירות שלך בצורה הטובה ביותר.

לאחר שהפשרתם את הפירות הקפואים שלכם, תצטרכו לאחסן אותם בכלי אטום. זה יעזור למנוע ממנו להידרדר ולשמור על טעם הפרי שלך שלם.

פירות קפואים צריך להיות מאוחסן בטמפרטורה של אפס מעלות פרנהייט. זה יכול להימשך 8 עד 12 חודשים. אם אתה רוצה לוודא שהפירות שלך מחזיקים מעמד זמן רב יותר, אתה יכול גם להקפיא אותו מחדש.

פירות קפואים הוא תוספת נהדרת מתכונים שיבולת שועל. זה גם עושה חטיף נהדר. זה גם זול מאוד. למעשה, זו אחת הדרכים הקלות ביותר להכין אוכל בבית.

כאשר אתם מתכננים להקפיא את הפירות שלכם, חשוב לזכור שתאריך "הטוב ביותר לפי" שונה מתאריך התפוגה. תאריך התפוגה אומר לך מתי הפרי כבר לא בטוח לאכילה. עם זאת, התאריך" הטוב ביותר לפי " מציין מתי ניתן לאכול את הפרי מעבר לתאריך זה.

איזה פרי קפוא מומלץ לתינוקות?

שימוש בפירות קפואים יכול להיות דרך מצוינת לספק לתינוקך חטיף מזין. זה קל להכנה וניתן לאכול אותו על ידי תינוקך בכוחות עצמו או לערבב אותו עם מאכלים אחרים. זו גם דרך טובה לעזור לשיניים קטנות.

אם התינוק שלך בקיעת שיניים, ייתכן שתרצה לנסות פירות קפואים. אתה יכול לשרת חתיכה קטנה של פרי רך, כגון בננה או אפרסק. אתה יכול גם לרסק או לרסק את הפרי, ואז לערבב אותו לדגנים, שיבולת שועל או יוגורט.

אתה יכול גם להכין ארטיק ממיץ פירות. חלק מהפירות הקפואים נמכרים גם כ" או טבעי", מה שאומר שהם קפואים ללא תוספים. זה לא רעיון טוב לתת לילדים צעירים מיץ פירות לא מפוסטר.

אתה יכול גם להקפיא ירקות, כמו מקלות גזר. זה שימושי במיוחד לילדים שאוהבים ללעוס חפצים קשים. אתה יכול גם להשתמש בירקות קפואים בתבשילים, מרקים ומנות מבושלות אחרות.

אתה יכול גם לנסות לטבול פירות במשחות חמאת אגוזים. אתה יכול גם להקפיא אותם עם יוגורט או פודינג זרעי צ ' יה. מומלץ להקפיא את הפירות והירקות בטמפרטורה קרה, בערך -18 מעלות צלזיוס.

אתה יכול גם להקפיא בשר, דגים וירקות. עם זאת, עליכם להיות בטוחים לבשל אותם לפני הקפאתם. זה יעזור להם לשמור על יותר חומרים מזינים וטעם.

מתי פג תוקף הפירות הקפואים?

שימוש במיכל בטוח למקפיא ואחסון הפירות במקפיא הוא דרך נהדרת לשמור על איכותו ורעננותו. החוכמה היא להקפיא אותם בטמפרטורה הנכונה, והתוצאה תהיה פרי עם כל המרקם והטעם של פרי חתוך טרי.

אבל יש בזה יותר מסתם הקפאה. מזון קפוא הוא דרך מצוינת לאחסן פירות וירקות, אך הם עלולים להיות מסוכנים לצריכה אם לא מטפלים בהם נכון. הם יכולים להכיל חיידקים שיכולים לגרום לך לחלות, והם עלולים להיות מסוכנים לבריאותך אם הם לא נשמרים בטמפרטורה קבועה.

הזמן הטוב ביותר להקפיא את הפירות והירקות שלך הוא בין שמונה ל -12 חודשים. הדרך הטובה ביותר לשמר אותם היא להקפיא אותם במיכל המיוצר במיוחד להקפאת מזון. כשאתה מוציא את האוכל מהמקפיא, עליך לתת לו להפשיר במשך שש עד שמונה שעות. אם לא תעשה זאת, אתה יכול בסופו של דבר לקבל קערת פירות עכורים.

אמנם אי אפשר לומר בדיוק מתי כדאי לאכול פרי קפוא, אך משרד הבריאות האמריקני ממליץ לצרוך פירות וירקות קפואים תוך 10 עד 18 חודשים מרגע רכישתם. הדרך הטובה ביותר לדעת מתי לאכול את הפירות שלך היא לבדוק את תאריך התפוגה.