מה זה אומר ללבוש בגדים צנועים לנשים?

אם אתה כמוני, אז כנראה שנתקלת בביטוי " בגדים צנועים לנשים."אולי יש לך תחושה מעורפלת שזה אומר ללבוש דברים מכוסים יותר מבגדים אחרים או אולי אפילו חצאיות ושמלות. אבל מה המשמעות של צניעות באמת? איך אנחנו מתרגלים את זה? ואיך זה יכול לעזור לנו להיות קרובים יותר לאלוהים? במאמר זה אתן כמה הנחיות בסיסיות כיצד להתלבש בצניעות ועדיין להיראות אופנתי.

בגדים צנועים לנשים לא צריכים להיות מעורבבים עם בגדים מודרניים. בגדים צנועים יכולים להיות מחמיאים, מסוגננים ואופנתיים. אתה רק צריך לדעת מה אתה מחפש כשאתה הולך לקנות את זה.

מה הבדל בין בגדים צנועים לנשים לבגדים רגילים?

בגדים צנועים לנשים הם מה שאת לובשת, לא איך אתה מתלבש. לא משנה אם התלבושת שלך צמודה או רופפת; קצר או ארוך; צווארון גבוה או נמוך-הדבר היחיד שחשוב הוא שהוא מכסה את כל אזורי העור שצריכים להישאר מכוסים בהתאם לדרישות הדת שלך (ולפעמים גם אם לא).

לבוש משונה נוטה להיות נושא משותף אחד: התאמה לא מחמיאה על גבי אלמנטים עיצוביים לא מחמיאים כמו סלסולים מוגזמים או קשתות שלוקחים מכל תחושת סגנון בבגד עצמו!

חשוב לברר מה המשמעות של צניעות עבורך, ולא לבסס אותה על הסטנדרטים של אנשים אחרים.

צניעות היא לא על מה שאתה לובש. זה על כבוד לעצמך, לאחרים ולאלוהים. לעולם אל תרגיש לחץ להתלבש בצורה מסוימת רק בגלל ש " זה מה שבנות צנועות עושות."אם אתה רוצה ללבוש מכנסיים קצרים וגופיות כל הקיץ, לך על זה! אם אתה אוהב ללבוש חצאיות ארוכות עם גרביונים וחולצות כל השנה-גם זה נהדר! אין כללים בכל הנוגע לצניעות; עם זאת, ישנם קווים מנחים שאנו יכולים לעקוב אחריהם כדי שנוכל להרגיש בטוחים בהחלטות שלנו מבלי שיהיו לנו חרטות בהמשך הדרך כי אולי זה לא באמת אני אחרי הכל…

צניעות אמיתית היא על צניעות של לב. זה על כבוד לעצמך ולגוף. זה לא חייב להיות שום קשר עם מה שאתה לובש.

צניעות היא סגולה, אבל זה לא קשור למה שאתה לובש. זה על צניעות של לב. זה על כבוד לעצמך ולגוף. צניעות פירושה פשוט הכרה בכך שכולנו ילדי אלוהים, עם כבוד מובנה שאסור להפר או להפחית על ידי בחירות הלבוש שלנו.

זה לא קשור ללבוש בגדים "צנועים"; אלא זה קשור לאופן שבו אנו מתייחסים לעצמנו כבני אדם שנוצרו בצלם אלוהים, אשר קיבלו מתנות ממנו ליהנות מהחיים על פני האדמה הזו (ומעבר לה). עלינו לכבד את המתנות הללו על ידי שימוש בהן בתבונה ובכבוד-לא להתייחס לעצמנו כאל חפצים או רכוש של אחרים שאולי ירצו להשתמש בנו מינית מכיוון שהם מוצאים אותנו מושכים!

בגדים צנועים לנשים

מה המטרה של בגדים צנועים לנשים?

מטרת בגדים צנועים לנשים לנשים היא לא למשוך תשומת לב לעצמך או לגוף שלך, אלא לגרוע ממנו כך שהמוקד יכול להיות באלוהים, בקהילה שלך או בדברים חשובים אחרים (כגון העבודה שלך!)…

צניעות היא לכבד את עצמך ואחרים, אבל זה לא קשור למה שאתה לובש. זו חשיבה שעוזרת לך להתמקד בדברים החשובים באמת בחיים.

צניעות לא חייבת להיות מערכת כללים; במקום זאת, ניתן לחשוב על זה כעל צ ' ק-אין פנימי עם עצמך לגבי הרגשתך לגבי גופך וכיצד בחירות הלבוש שלך משפיעות על אנשים אחרים. צניעות היא לא בהכרח לכולם-זה תלוי איפה אתה נמצא בחיים ומה הגיוני לנסיבות האישיות שלך.

אין נוסחה אחת שמתאימה לכל מה שעושה בגדים צנועים; כמו כל סוג של אופנה, הדבר החשוב ביותר הוא שזה גורם לך להרגיש טוב!

בגדים צנועים לנשים לא צריכים להיות מעורבבים עם בגדים מלוכלכים. בעוד שצניעות היא מרכיב חשוב באמונה האסלאמית, חשוב גם לזכור שאין נוסחה אחת שמתאימה לכל מה שעושה בגדים צנועים; כמו כל סוג של אופנה, הדבר החשוב ביותר הוא שזה גורם לך להרגיש טוב!

ראוי גם לציין כי ישנן דרכים רבות ושונות עבור נשים (וגברים) להתלבש בצניעות. אם סגנון לבוש מסוים לא מרגיש מתאים לך, אז אל תכריח את עצמך לתוכו-יש הרבה יותר אפשרויות שם בחוץ!

מסקנה

בגדים צנועים לנשים הם לא רק מה שאתה לובש. זה על איך אתה מרגיש, וכמה נוח לך עם עצמך. אם אתה מוכן לצלול לצניעות, זו יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת!