מהם כיסאות הגלגלים הנוחים ביותר לקשישים? ‏

כסאות גלגלים הם יותר מאשר מוצרי עזר תנועתי. הם עוזרים לאדם להשיג עצמאות ולהזיז את עולמו. הם יכולים לפצות על התנאים הזמניים והקבועים. הם זמינים בסגנונות וסוגים שונים, והם מאפשרים לאדם לחזור לניידות ולשפר את בריאותו הפיזית, הנפשית והרגשית. למד יותר על התכונות והיתרונות של כיסאות גלגלים למטה. בתקווה שהמידע הזה יעזור לך להחליט איזה כיסא גלגלים מתאים לך.

בעת בחירת כיסא גלגלים, עליך לזכור את גודל המושב ואת עומקו. אלה יקבעו את רמת הנוחות הכללית של כיסא הגלגלים. בנוסף לכך, הקפד למצוא רגל מתכווננת והנחות. אתה צריך גם לזכור את קיבולת המשקל ואת יחס רוחב המושב.

כיסא הגלגלים הכי נוח לילדים הוא אחד עם מנחת גב מתכוונן ורפידות. יש לו גם ריפוד ויניל עמיד למים, גבהים של ידית מתכווננת וחגורת בטיחות. כיסא הגלגלים מעוצב גם עם צמיגים עמוקים. משענת-יד ומשענת-רגליים מקלים על ההעברה. ואם הילד שלך הוא משתמש כבד, תנופה לאחור תבצע עמידה קלה יותר. לכיסא גלגלים יש מנוע חשמלי אמין וג'ויסטיק 360 מעלות לנסיעה חלקה.

מלבד הנוחות, ישנם שיקולים אחרים בבחירת כיסא גלגלים לילד. הכיסא צריך להיות קל לניקוי ולא צריך להיות נוח מדי לילד. עליך גם לשקול את תכונות הבטיחות והיתרונות של כיסא גלגלים. זכור כי כיסא צריך להיות פונקציונלי עבור האדם הנכה ולא צריך להיראות כמו ציוד רפואי. בדרך זו, הילד ירגיש בטוח ונוח בזמן השימוש בו. כיסא הגלגלים הנוח ביותר גם יעזור להפחית את הסיכון של פצעי לחץ.

כסאות גלגלים חשמליים קלים הם אפשרות טובה נוספת עבור כיסא גלגלים לילד. אלה עשויים מאלומיניום קל משקל והם מתאימים לילדים ומבוגרים עם גדלי גוף ממוצעים או מעל הממוצע. מסגרת האלומיניום הקלה שלהם מפחיתה את משקל הגוף לכ-31 ק "ג, מה שהופך אותם קלים לתזוזה. הם באים עם משענות בגובה שולחן נשלף להעברות קלות. בנוסף לעמידותם, ניתן לנקות בקלות כסאות גלגלים אלה ולנגב אותם באמצעות בד לח.

בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור כיסא גלגלים ידני. אתה יכול לקבל אחד זקוף אם יש לך זרועות חזקות ושרירי ליבה. כיסאות גלגלים ידניים מתאימים לשימוש פנימי וחיצוני, והם קלים וקלים להרמה. הם גם דורשים פחות מאמץ פיזי, אע"פ שהם אינם מתאימים לאנשים בעלי כוח גוף עליון חלש או ללא כוח יד. הם אולי פחות נוחים לקשישים משום שאין להם תחושה ורגישות.

כיסא גלגלים נחשב לציוד רפואי עמיד, והוא מכוסה על ידי מדיקר בהוראת רופא. אתה צריך לחקור אפשרויות כיסא גלגלים ולמצוא חברה עם אישור מדיקר באזור שלך. כאשר ישנה נכונות לרכישת כיסא גלגלים, יש לוודא לקחת את הזמן שלך ולבדוק אותו. ישנן אפשרויות רבות לשקול. אתה יכול לרכוש כיסא גלגלים מחברת אספקה רפואית מקומית או אתרים קמעונאיים מקוונים.

לפני שרוכשים כיסא גלגלים, יש לשקול את סגנון החיים של אותו אדם ואת השטח שבו יהיה נוח להשתמש בו. ייתכן שיזדקק לכיסא גלגלים שיוכל לבצע עבורו עבודות, ואילו אדם בעל יכולת תנועה מוגבלת יזדקק לכיסא שניתן לתמרן בתוך הבית. בהתאם לצרכים, לסוגים שונים של כיסאות גלגלים יהיו תכונות ורכיבים שונים. חשוב להחליט איזה כסא גלגלים מתאים, לא רק למנוע פצעי לחץ, אלא גם לספק נוחות וקלות תנועה.

כיסא גלגלים ידני מיוצר בדרך כלל כדי להתאים לגופו של המשתמש. המרחק בין מרכז הכובד והציר האחורי שולט עד כמה קל או קשה לתמרן את הכיסא. גלגלים הם דרך מהנה ומועילה למשתמשים עצמאיים בכיסאות גלגלים לטפס על מכשולים קטנים ולנוע בקלות רבה יותר על פני משטחים לא אחידים.