מהו קורס תוספות שיער?

תוספות שיער הן דרך מצוינת להוסיף אורך, עובי וצבע לשיער שלך. ניתן להשתמש בהן לאירועים רבים ושונים כולל חתונות, מסיבות ויציאה לחופשה. עם זאת, חשוב לקבל ייעוץ מוסמך לפני שאתה מתאים למישהי תוספות שיער מכיוון שהן יכולות להיות מסובכות לשימוש. אנחנו נסביר לכם כאן את כל מה שאתה צריך לדעת על התאמת תוספות שיער ועל קורס תוספות שיער.

מה נלמד בקורס תוספות שיער?

בקורס תוספות שיער, תוכלו ללמוד על סוגים שונים של תוספות שיער, וכיצד שמים אותן על השיער,

תלמדו על סוגי השיער השונים המשמשים לתוספות שיער. זה כולל סיבים סינתטיים, אנושיים ובעלי חיים.

תקבלו גם סקירה כללית של השיטות הנפוצות ביותר בהן נעשה שימוש כדי להתאים אותן לתסרוקת שלך או של הקליינט שלך, כולל טכניקות צמה או אריגה וכן יישומי הדבקה (המכונים גם מיקרו לולאות).

מהם הסוגים השונים של תוספות שיער?

ישנם סוגים רבים ושונים של תוספות שיער. שיער אדם, שיער סינטטי, שיער משי ומינק הם רק כמה דוגמאות. לכל סוג יש יתרונות וחסרונות משלו. לדוגמה:

שיער אדם – זהו התוסף הטבעי ביותר למראה מכיוון שהוא מגיע מהקרקפת של מישהי. שיער זה יכול להיות צבוע או מסופר בדיוק כמו השיער שלך לכן לאחר ההלבשה שלו ניתן לצבוע ולספר אותו. עם זאת, סוג זה של תוספת נוטה להיות עמיד פחות מאפשרויות אחרות מכיוון שהוא יכול להתנתק בקלות אם לא מטפלים בו כראוי (למשל על ידי שטיפה קבועה).

שיער סינטטי / מזויף – אפשרויות אלה טובות אם את רוצה משהו זול יותר משערות אנושיות אמיתיות אך עדיין רוצה מראה של תלתלים טבעיים הנופלים על כתפיך! הם נוטים להחזיק זמן רב יותר מאשרשיער אמיתיאבל אולי לא מרגישים רכים במגע על העור, כאשר נוגעים בהם ישירות. עם זאת יש אנשים שמעדיפים את הסוג הזה כי הם פחות יקרים מסוגים אחרים (כמו מינק) אשר לעתים קרובות מגיעים עם בעיות משלהם כולל בעיות עלות הקשורים לשמירה על מוצרים יקרים כאלה לאורך זמן."

האם אני צריך להיות ספר כדי לללמוד בקורס תוספות שיער?

אם אתה רוצה לללמוד בקורס תוספות שיער, אתה לא צריך להיות ספר. עם זאת, זה מועיל אם יש לך ניסיון כלשהו בתעשיית השיער ואתה יודע להתאים תוספות שיער או להתעסק עם שיער.

עיצוב שיער היא בסיס טוב לתחום תוספות השיער מכיוון שהא מלמד מיומנויות בסיסיות כמו חיתוך וצביעת שיער, מה שיעזור בהתאמת תוספות.

למה חשוב לעשות קורס תוספות שיער לפני שמתחילים לעבוד?

קודם כל עדיף להיות אדם שעובד במספרה ושיש לו גישה למספרה. צריך תעודה שעברת קורס תוספות שיער כדי בכלל להתחיל לעבוד בזה, כמו גם ביטוח וידע טוב על סוגי השיער וכיצד הם עובדים. אם אתה רוצה לסדר לאחרות תוספות שיער, אז אתה חייב לדעת איך לעשות את זה נכון. ולכן חובה ללכת לקורס.

תוספות שיער יכולות להיות מסובכות וחשוב לקבל ייעוץ מוסמך לפני שמתאימים אותן ללקוחה.

תוספות שיער יכולות להיות התחייבות ארוכת טווח, לכן עליכם לתת ללקוחה מידע לפני שהיא בוחרת לעשות זאת. הם גם יקרות, לכן עליכם לוודא שהתקציב של הלקוחה יאפשר את עלות התחזוקה וההחלפה השוטפת במידת הצורך. הסיכונים הבריאותיים הקשורים ללבוש תוספות שיער מתועדים היטב; נזק מדבקים באיכות ירודה עלול לגרום לגירוי בעור, אלרגיות או זיהומים העלולים לגרום לצלקות קבועות . ההשלכות המשפטיות של שימוש בתוספות שיער ללא רישיון יכולות לכלול תביעה על פי חוקי הגנת הצרכן. לבסוף, יש גם סיכון מוגבר למבוכה מקצועית אם משהו משתבש במהלך ההתקנה!

מסקנה

מי שרוצה להתעסק עם תוספות שיער, כדאי מאוד שילך לקורס תוספות שיער.

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.pearl-organic.co.il/category/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8